Kaçıncı haftada hissetmeye başladınız?
Nisaaaab 19 haftalıktı hissetmeye başladım ilk gebeliğim
Nisaaaab 19. Hafta da hissetmeye başladım ilk gebelik 😇
Nisaaaab 15. Haftada çok az hissettim
Nisaaaab 17 de hissettim üçüncü hamileligim