Benim 2. Normal doğumum olucak inşallah ilk doğumumda az koymuştum eşim eve gidip getirmişti bunda biraz daha fazla tuttum sizede tavsiyem olsun arkadaşlar ;
Hastane çantası ( Kış bebeği)
Bebek İçin
İç zıbın,bez,dış zıbın, pantolon,çorap,eldiven,şapka,kundak(hemşireye verilecek)
2 adet 5 li hastane çıkışı ve kundak
2 adet tulum ve kundak
3 adet çıtçıtlı badi
5 adet ağız mendili
3 adet çorap
2 adet omuz örtüsü
1 adet yelek
20 tane bebek bezi
2 adet alt açma örtüsü
Islak mendil ve bebek temizleme pamuğu
Süt sağma makinesi
Biberon, Emzik, Burun aspiratör, mama
Emzirme yastağı, Puset, puset örtüsü
Anne için;
Pijama takımı, emzirme sütyeni, hasta bezi, çorap, (şeffaf poşet içinde hemşireye verilecek)
Pijama takımı
Emzirme Sütyeni
Emzirme atleti
2 adet iç çamaşırı
2 adet hasta bezi, 3 adet depend
Çorap ,patik, terlik
Yelek
Hastaneden çıkarken giyilecek kıyafet
Avent göğüs kalkanı, lansinoh göğüs kremi, göğüs pedi
Peçete
Karışık kuruyemiş