ay-se Melek3 evet doğru tabi benim kusmam yok şükür ama bazen midem bulanıyor yasa yanmasından dolayı kusuyorum kırkta yılda bir afedersiniz çişimi de yapıyom kusarken ve saatlerce kasıklarım sızlıyor zor yani allah yardımcınız olsun
poyrazinannesi3547 22+5 haftalık olduk 86.5 ’la hamile kaldım 82.5 indim şimdi 91 kıloyum ilk aylar verip aldığını saymazsak 5 kilo almşım
hdyogz Asiye_89 92 kilo ile hamile kaldım ben 😶 25 haftalığız hala aynı kilodayım şu ana kadar daha almadım ama bundan sonra alırım gibi 🙃
nhalgnysu_ merakliblog aynen öyle sağlıklı olsunlarda olalım napalım ☺️ Bide 3 senedir uğraşıyorum olsun diye nekadar büyürse razıyım yani ☺️
merakliblog nhalgnysu_ benim de yaklaşık 3 sene oldu anca tüp bebekle, her şey onlar için zaten, sağlıkla gelsinler🤲🏼
nhalgnysu_ merakliblog evet katılıyorum benimde aşılamayla oldu belki bize göre geç oldu ama demekki nasip kısmet bu zamanmış ☺️