Deniz59 Doğum zamanı annem gelecek refakatçi olarak ziyaretçi alıyorlar mı acaba bide eşim bebeği görmeye gelebilir mi
RedFlower Deniz59 canım bende devlet te doğum yaptım. yanında refakatçi oluyo eşinde ziyaretçi olarak bebeği görebiliyo. bi ihtiyacınız olduğunda falan getirebiliyo