Merhaba size bi sorum olacaktı uygulamaya göre 5 haftalık gebeyim ilk verdiğim beta değeri 353 bugun doktor kontrolüme gittiğimde keseyi göremedik ve tekrar kan verdim 6 gün sonra verdiğim kanda değerim 1370 çıktı doktorum düşük çıktığını bu değerlerin 2000 küsür olması gerektiğini dış gebelik veya düşük olabileceğini söyledi tekrar ilerleyen günlere randevu almamı söyledi aranızda böyle olup keseyi görebilen var mı