https://resimyukle.io/r/ZPEW7e33Vb
Kızlar bu sabah test vardı. Muayene çok güzel geçti, uzun süre inceledi doktor, çoğunda bebeğimin arkası dönüktü bir cinsiyet tayini yapamadık sadece tahminde bulundu, fakat ölçümleri vs her şey yolunda. Ense kalınlığı güzel dedi, burun kemiğini gördü. Tüm organları tam. Şimdi mesaj geldi telefonuma sonuç için ama anlayamadım bu referans dışı gösterilen değerleri. Bilen birileri varsa yazabilir mi?