39+6 yız yarın kontrole gidicez bende ne sancı ne nişan var yalancı sancı bile yaşamadım sezeryanda istemiyorum korkuyorum ve ailelerimiz uzakda gelip ilgilenenilecek kimsem yok eşim 1 hafta evde ona güveniyorum zıplasam felan doğmaz mı ya napıcam ben doğmuyor inatcı kızım moralim bozuldu iyice