Nigarhacizade Arkadaşlar merhaba, bana 23+5 te ve 27+5 te bebeğinizin kaç gram olduğunu söyle biliyemisinizz💕 lütfeenn çok kafama takıyorum sizdeki artıma da bakmak istiyorum 🙏🏻🙏🏻
ecoss45 23+4 te 600 gr. Dı şimdi 14 eylülde kontrolde 25+5 olmuş olcaz nasipse bende merak ediyorum inşallah güzel kilo almıştır 🤲 bütün bebişler iyi olsun 😍
Nigarhacizade ecoss45 bende de 23+5 te 560 gramdi. 27+5 de gidicem inşAllah o zaman bakalım kaç olucak. Bana 560 gram çok az geldi 😣Sağlıklı olduğu sürece sorun değil aslında, ama ben herkesten çok gramlar duyuyorum o haftalarda
ecoss45 Nigarhacizade bende doktoruma söyledim ama her bebek aynı olcak aynı gidişatta olcak diye birşey yok herkesin bünyesi yedikleri içtikleri farklı dert edinecek birşey değil dedi 🤲