Kızlar 13. Haftamda çatlak kremlerine başladım. Sabahları lierac kullanıyorum akşamları da boom butter hindistan cevizi yağı. Şuan 27+3 üm maşallah çatlağın oluşmadı ama lierac benim için tam bi pişmanlık. Herkes övdüğü için aldım 200 lira bayıldım ama hiç nemlendirmiyor hatta su gibi yapısı var. Gerçekten işe yarıyor mu bilemem ama nemlendirme özelliği bence sıfır. Alcak olanlar bence parasını boşuna harcamasın. Ama boom butterı gece sürdüğüm halde sabah nemini halla hissediyorum göbeğime dokunduğumda. Lirrac sürdükten 10 dakka sonra kayboluyor cildimde 😃