Ben yaptırmadım çünkü sendromlu dediler diye aldirmam bebeğimi. Bunu bilmek sadece kötü bir hamilelik gecirmeme neden olurdu. Ve yaşım küçük esiminde küçük akrabada değiliz yaptirsam bile ihtimal az diyecekler ancak allahtan gelen bir sey bu yine sendromlu doğabilir. Zaten detaylida da normal muayenelerde de ense kalinligi ve burun kokune bakip normal görünüyor dediler benim kararim bu yönde oldu