Hazeleyes_ Arkadaşlar sebamed pişik kremi nasıldır ? Kullananlar duyanlar tavsiye edermisiniz? Nasıldır iyimidir. NOT: SADECE SEBAMED SORUYORUM ARKADAŞLAR BAŞKA MARKA SORMUYORUM
SailorMoon_ Hazeleyes_ Benim bebeğim öyle pişik olan bir bebek değildi arada kızarıklık görürsem sürerdim sadece o yüzden 100 ml bir sene bitmek bilmemişti. Kullandığım zamanlarda memnundum bir sıkıntı yaşamadım
Hazeleyes_ SailorMoon_ peki teşekkür ederim. Bende almak istiyorumda nasıldır bilemedim kendimde kullanıyorum ama pişik kremi olarak hiç bilmediğim için karar veremedim