Kızlar size hem pozitif hem negatif normal doğumumu anlatayım belki pozitif kısımları işinize yarar 38+2 de gece 3.50 de uyandım lavaboda bir ped dolusu kan gördüm fakat sancı sıfırdı ben daha çok var herhalde diye banyoyu mutfağı temizlemeye Giriştim bir saat sonra adet sancısı gibi girdi ama cidden çok hafif dayanılacak sancılar sancıölçer programıyla ölçtüm normal çıkıyordu neyse eşimi kaldırdım ilçedeki devlet hastanesine gittik saat 4.30 falandır hala yürüyorum sancılar normal hastanede açıklık 7 cm dediler ben ilçeye 1 saat uzaklıktaki medikalde takipliydim oraya yetişemezsin dediler yarım saat uzaklıktaki başka bi devlet hastanesine ambulansla götüreceğiz risk alıp ile giderseniz yolda doğum olabilir dediler Baya korkuttular anlayacağınız bu arada medikaldeki doktoruma ve ebeme ulaşamadım beni ikna edip gel demelerine ihtiyacım vardı ama onlara ulaşamayınca risk alamayıp ilçede doğurmaya ikna oldum saat 6.30 civarında diğer ilçeye geldim ve hala ara ara giren sancılar çekilir durumdaydı saat 10 da doğum yaptım ve asla zor diyemem son ana kadar nst ye bağlı kaldığım için kıvranmam zor oldu yatarak onun dışında sancılar canımı çok yakmadı beklediğim ölüm gibi bişeydi ama abartmışlar dedim hep içimden neyse çatala aldıklarında ıkın ıkın diyor doktor fakat ben uzun süreli ıkınamadım nefes almadan çok uzun ıkınmam gerekiyormuş bunu bilmiyordum zaten gücüm de kalmamıştı sonuç olarak doktor üstüme bastırdı güya bebeğin kalp atışları düşmüş ve doğum gerçekleşti ama sayısını bilmediğim çok fazla dikiş olmuş beni orada dikemedi narkozla 2,5 saat sonra çıktım ameliyathaneden , 4 gün hastanede kaldım bebek memeyi almadı meme reddi şimdi de mastitle uğraşıyorum ve şu an 1 ay olmasına rağmen ne ayakta durabiliyorum ne oturabiliyorum lohusa depresyonunu sonuna kadar yaşıyorum, sürekli ağlamak ölmek istiyorum , çünkü bebeğe yetişemiyorum çektiğim acılardan, ıkınmayı öğrenin benim durumuma düşmeyin, öncesinde bu kadar hızlı açılmamı da her gün yürüyüş yaptım min 5000 adım evde son hafta squat yaptım günde 3 defa 50 şer adet ve hep hareketliydim ev işi temizlik halı silme bunların işe yaradığını düşünüyorum ama sonuç olarak benimkisi pozitif bir hikaye sayılmaz bu acıları kimse çekmez umarım benim için de dua edin toparlanayım artık 🙏