Tgb91 Merhaba kızlar şuanda 22+4 haftamdayım yarın detaylı ultrasonum vardı doktor izne çıkmış salı gününe gelicek mecbur salı gidicem o zamanada 23+3 oluyoruz😞 kendi doktorum geç olmaz dedi ama içim hiç rahat değil nedense bu haftalarda yaptıran var mı?
annesi_ Tgb91 Bende 23 haftalıkken yaptırdım canım 3 gün geç olsa bişi olmaz doktor dediyse öyle sıkıntı yapma kendine
Asilllll Tgb91 Hiç geç olmaz kuzum bende 22+6 da yaptırdım çok iyi oldu tam büyümüş herşeyinin net görünüp seçildiği bir hafta bence bu kadar tereddüt etme ben kendimden biliyorum 15 gün kendimi bitirdim buraya da sordum sonuç çok güzel oldu inşallah hayırlı haberlere dönmek nasip etsin Rabbim ii düşün iyi olsun😇
Tgb91 Yagmur00 Yagmur00 randevu aldığım yer geç olabilir dedi kendi doktorum olmaz dedi ama ben olumsuz tarafı kafama takıyorum ya geç olursa diye 😕
Yagmur00 Tgb91 ozel genenlıkle oyle diyor bende tam 22+6 da gıttım nden boyle gec dedım madıı durumum yoktu anca tamm dedı baktı