Merhaba arkadaşlar şehir hastanesinden randevu almak çok zor gerçekten yeni hamileyim 3 defa aynı doktora gittim şimdi o doktoruma randevu bulamıyorum farklı doktora buldum ama farklı doktor muayene eder mi onun hastası olmadığım için yada kendi doktoruma sabahtan gidip sıra alsam öyle bakıyorlar mı bilgisi olan var mı