Ozge343 45 kg ile gebe kaldım ve ilk 4 ay çok kötüydüm bulantı kusma hiçbir şey yiyemiyordum kilo bile verdim hatta. Şuan 28+5 teyim ama pek kilo aldığım söylenemez Dr. bebeğin kilosu gayet iyi dedi ama ben hiç almıyorum sanki bir sorun olur mu acaba ??
Yenianneadayii Ozge343 ne güzel canım bende 28+1im 4 kg aldım şuanda ilk zamanlar bende kafama takıyordum ama bebek sağlıklı olduğu için sıkıntj yok
ay-se Ozge343 bebek sağlıklıysa sorun olmaz inşallah bende 29uncu haftamdayım 5 kilo aldım bebeğim çok iyi hatta biraz da önde . Hiiç canını sıkma yani
mathildaa Ozge343 6 aydan sonra hızlı kilo alınıyormuş bebegin kilosu iyiyse sorun yoktur bence. Ben 26 haftadayim 10 kilo aldım… Dr um bundan sonra dikkat et en hızlı kilo alınacak döneme giriyorsun dedi.
Esragnss Ozge343 bende 29. Haftamdayım 40 kilo ile hamile kaldım şuan 46 kiloyum bebeğimde bir hafta önden gidiyormuş aslında dışarıdan bakan hamile demiyo ama yapı meselesi böyle şeyler yapacak birşey yok sağlımlı olduktan sonra annede bebekte bence bir problem yok kendini kötü düşüncelere yöneltme 🙋🏻♀️☺️
Sumeyyems Ben de öyleydim sonradan 5 aydan sonra almaya başladım 12 kiloya yakın aldım doğum yakın. Sıkıntı değil kısaca
Semiha_ Ozge343 bende almıyorum kilo ama şükür bebek sağlıklı bebiş sağlıklı olduğu sürece kiloya takılma ne güzel işte istediğimizi yiyebiliyoruz kilo derdimiz yok Doğumdan sonra 😁 26 haftalığım hiç kilo almadım hatta verdiklerimi bile almadım 😁
Ozge343 Semiha_ aynen bnde yiyorum yiyorum ama bebek alıyor sanırım yediğim şeyler ona yarıyor heralde 😊
Nigarhacizade Ozge343 bende de durum aynı. Ama ben yemek çok ta yiyemiyorum açıkcası. Kusma ve bulantı hiç hafiflemediği için olsa gerek. Bebeğin gramı falan normal. Ama yine de bazen endişeleniyorum. Ben şuana kadar hiç kilo almadım aksine veriyorum. 54düm şuan 50yim. Sizde kaç haftalık?
Nigarhacizade Nigarhacizade pardon yazmışsınız haftanızı. Ama bir şey soracam 23+5 te kaç gramdı bebek?
Merveikratanem Ozge343 ne güzel işte canım bende zayiflarim 10 kilo veririm ikinci hamileliğin ilkinde 15 kilo verdim şimdi ikizlere hamileyim 10 kilo verdim
Tospiikkk Ozge343 Hayır hiçbir sorun olmuyor ben 60 kg ile hamile kaldım ilk dört ay o kadar kötü geçti ki 58 kere kadar düştüm şu anda da yine 64 kiloyum ve son ayımdayım diyorum ki hocam ben kilo almıyorum bebek iyi mi doktor diyor bebek gelişimi gayet yerinde
Nesliihannn Tospiikkk benimde ayni 61 ile hamile kaldim 58 e dustum smdi 66 olmusum 28+5 gunlugum bebegimin kilosu iyi
Feyzaveannesi Ozge343 Normal şeyler bunlar. Bende 12 haftalığım anca kilo veriyorum. Sonrasında verdiğin kiloları alıyorsun yavaş yavaş. Ben tüm gebeliğimde 7 kilo almıştım sadece. Sizde de böyle olur
gldn065807 Ozge343 aynı durum bendede var 11 haftamızi doldurucaz 58.6 kaldım şuan 56 kiloya düşmüşüm ama benim mide bulantim falan yok fakat iştahım yok bazen bende diyorum hatta doktorumuda dedim hiç bir sorun olmaz dedi ilk hamileligimde hemen almıştım bunda almadım bilmiyorum