Shnern canım yeni atlatmışsın hastalığı antikor seviyen yüksektir muhtemelen. Ablam geçirdi benim antikor seviyesini düzenli test verip kontrol ettirmişti aşı vakti gelene kadar. Dediğin gibi üç ay beklemek gerekiyordu, o sırada gebe olduğunu öğrendi. Aşı vakti geldikten bir iki hafta sonra doktoru ol deyince oldu hemen