Leylaakcay Ay kızlar ya normal de bugun Karantinam bitiyor ama hala riskli gözüküyorum. Tekrar test mi vermem lazım izolasyonun sonlanması için
neslican0644 Leylaakcay benim de bugün son karantina. İlçe sağlığı aradım kendinizi iyi hissediyorsanız tekrar teste gerek yok dedi. Gece 12 den sonra bitmiş olacak. Yarın bizlere özgürlük 🥳🥳
Leylaakcay Ya da gece mi sonlanacak acaba 😒 26 sında covit oldugu mu öğrendim 8 inde bitecek dedi ebee
Leylaakcay @Saripapatyam1 bende öyle biliyorum ebe de öyle dedi ama daha riskli yazıyor hayat eve sığar da 😒
Leylaakcay @neslican0644 😊😊 ay çok şükür benim de hiç Bi sıkıntım yok Gece bitiyor demekki teşekkür ederim