Gulsumece272 2′li tarama testim gayet normal çıkmıştı ama 4′lü tarama testim riskli çıktı maalesef 18. Haftamdayım bebeğin gelişimi gayet güzel gidiyor o yüzden testleri yaptırmak istemiyorum nasıl bir yol izlemeliyim acaba 😞
gizzzy35 Gulsumece272 Merhaba ne yaptınız acaba? Benimde ikili tarama testim iyi çıkmıştı ancak 4lü tarama testim baya kötü çıktı. 17+2 haftalığım şuan cuma 18 olacağım perinatolojiye randevu aldım hiç iyi değilim
Gizemin-minnakI @Gulsumece272 2 Li temiz çıkınca aslında 3 lü 4 lü istememeleri lazım .benim doktorum da 4 lü yaptıralım dedi ama 2 Li yaptırdım zaten . İstemedim . Bu testlere çok güvenmeyin. Ayrıntılı da her şey çıkıyor zaten . Ayrıntılı ultrasyon yaptırın .
Gulsumece272 Evet bende onu bekliyorum ama 20. Haftada daha net olacağını söyledi doktor bu yüzden 2 hafta beklemeyi düşünüyorum inşallah temiz çıkar 🙏🏻😕