Papatya-Kokusu
Merhana,oncelikle cok gecmis olsun. Seni cok iyi anliyorum cunku ayni seyleri hatta acikcasi daha kotusunu yasiyorum. 10cm buyuklugunde miyomum var ve surekli adet kanamasi gibi kanama goruyorum,3 gun siddetli agriyla hastaneye yattim. Bebegime duser gozuyle bakip cok ciddi dusuk tehditin var dediler dusurunce gelirsin kurtaj yapariz diye eve yolladilar. Psikoljimi siz dusunun aglamaktan gozyasim kalmamisti. Baska bir doktora gorundum ve simdi bu sureci onunla birlikte devam ediyoruz bebegin iyi durumda kesen iyi durumda dusecegi varsa zaten duser fakat kanamalarinin sebebi bebek degil miyomun verdigi zarar dedi. Proluton igne verdi once haftada bir sonra 3 gune bir cikardi rahim duvarini iyice guclendirmek icin. Evet hala ara ara kanamalarim,pihtilarim veya kahverengi akintilarim oluyor fakat bunun bir surec olduguna inandim. Doktorum ne zaman ki rahmin miyomun boyutunu gececek o zaman rahatlicaksin dedi. Suan bende daha 10+5 haftaligim. Lutfen stres yapma doktorunu dinle mumkun oldukca yatmaya dinlenmeye calis. Umarim kisa surede toparlanir ve bebisinle saglikli bir hamilelik gecirirsin🙏🏼