CanimBebegim02 Kızlar 15 haftalığız yola çıkıcaz bu haftalarda sorun olurmu acaba birde aşı olmam gerekiyormu yolda sıkıntı ederler mi kendi arabamızla gidicez
tatliayminaninannesi CanimBebegim02 şehirlerarası yolculuk için pcr testi zorunluluğu diye haber okumuştum sanki onu bi araştır bence
o1anneadayi CanimBebegim02 bende 15 haftaligim 4 gün önce mersinden sakaryaya geldim canım kendi aracimizla bir sıkıntı olmadı şükür arada tesislerde durup biraz yürüdüm hep oturmayim diye aşı zorunluluğu da yok bende olmadım
neslican0644 CanimBebegim02 kendi aracınızla 2 saatte 1 durup yürüyüş yaparak istediğiniz yere gidebilirsiniz. Ben de sizin gib doktoruma danışmıştım izin werdi 1 hafta da ankaradan çıkıp malatya gaziantep adana gezdim durdum. Uzun süre aynı pozisyonda durmayın 2 saatte bir 10 dk yürüyüş yapın dinlenme yerlerinde yeterli 🙂
gbyalcin CanimBebegim02 biz haftaya bursaya gideceğiz nasipse. Yarın doktordan onay alacağız öncesinde. Çünkü bazı gebelerde problem olabiliyor. O yüzden doktorunuza danışmadan yola çıkmayın bence