Cansum1 sağlık ocaklarında çalışanlar hemşire değil ebelik mezunu insanlardır ikisi çok farklıdır üniversitede görülen dersler bile nerdeyse hiç ortak değildir.ebe hemşirelik diye bir bölüm yoktur halk bu konuda yanlış bilmektedir.bilgilendirmek istedim 🤗
Nice hemşireler vardır ki hastaların iyiliği için kendi sağlığından (fiziksel ve psikolojik) olmaktadır.saglıcakla kalın.👐🏻