Burcan35 Kizlaar hamileyken ombre yaptirilir miiii??? Galiba artik kendimi cok cirkin hissediyorum farkli biseyler yaptirmak istiyorumm. Bi tek ben mi boyle hissediyorum acaba? Son 25 gunum kaldi bu arada doguma
milla-s Burcan35 benim doktorum 16.haftadan sonra yaptırabilirsin demişti. Ben zaten üç kısımlara yaptırıyorum, diplerine hiç değmedi ama saç boyatan arkadaşlarım bile var. Bitkisel özlü boyalar seçtiler, bir sıkıntı yaşamadılar çok şükür.
Bahar_kzlrmk00 Burcan35 bende kendimde değişiklik istiyorum saçlarım hamileliğim de cok gzl uzadılar ama hep kırık dolu kestirip boyatmak doğuma bakımlı girmek istiyorum 37+3 deyiz hafif agrılarım var nezaman gelir bebişim bilmiyorum ama ailem de zararlı diye bekledin bekledin doğumdan sonra yaptır ne yaptırıyorsan diyorlar herkez yaz bakımı yaptırır ben kış bakımı yaptıracağım sanırm gerci kışında bebek var biryere cıkmıyorum diye ertelemezsem 😊
Burcan35 milla-s dibe dokunmayacak diye bende kararsiz kaldim yani deriden bisey almicak uclarda olcak boya ama bilemedim
Burcan35 Bahar_kzlrmk00 bana da herkes oyle diyo mevlude yakin yaptir diyolar ama o zaman da cikamam ki nasil cikcam kesim yaptirmicam ki en fazla yarim saat sursun boya islemi uzun suruyo bebemi birakip nasil gitcem dogumdan snra diye dusunuyorum
Bahar_kzlrmk00 Burcan35 kesinlikle bebekle zor olur sonucta boya işlemi uuzn sürüyor saate kadr bebek neyapacak doğal boyalar ile boyayın diyorlar ama onlar diğer boyalardan daha fazla maliyeti insan Bi vazgeciyor
nevamm1 Burcan35 diplere gelmedigi için sıkıntı olmaz ama açıcı kullanicaklar çift maske tak solumamaya çalış açık alanda bekle boyandiktan sonra.
Gizemin-minnakI @Burcan35 Ombrede açıcı kullanmak zorundalar . Ve güvendiğim bi kuaför bana boyada evet kokusuz zararsız var . Ama açıcıda böyle bir şey yok kimyasal demişti . Dibe sürülmese bile kokuya kimyasala maruz kalacaksınız.
07vefa42 Burcan35 canim benim evet yaptirabilirsin ben kuaforum ve calisiyorum halen 38 haftalik hamileyim ombrede diplerine boya deymedigi icin sıkıntı olmucak kendi sacinin arasına yapilabilir. 🌸
Petyynut Benim direkt kuaförüm ombre yapamam dibe değmiyor ama açıcının kokusu çok ağır maske de taksan açık havada da dursan o kokuyu solumak çok iyi değil dedi
MelH Burcan35 bende aynı bir değişiklik yapma ihtiyacım var saçımı kestrmek ombre yaptırmak fln lohusa sendromu geliyor yavastn 😂😂😂 ama bekliyorum dogurduktn sonra yparm ins benim kuzenim yaptrdi vala bebişi gayet iyi bitkisel diorlr ama inanmiyorum ben parfüm bile kullanmıyorum kesinlikle kimyasaldan uzak durmaya calisiorm
mrv_b Bende saçlarımdan nefret ediyordum doğuralı 4 . Aya giriyoruz. Daha geçen hafta yaptırdım. 7 saat kuaförde kaldım. Sürekli saç açtılar yıkadılar boyadılar yıkadılar. Her yanım tutuldu ağrıdı. Kimyasal kullanılıyor sonuçta o da biraz rahatsız etti. Bence doğum sonrasına bırakın. Bebeğimi anca 2 kere emzirdim. Saç sürekli işlem halinde olduğu için