Ben de dün oldum ilk dozu şu an kol ağrısı dışında bir sıkıntım yok çok şükür,doktorum önerdi ve çalıştığım için toplu taşıma kullandığım için riske atmak istemedim açıkçası ,özellikle hamile olup covid geçirenler baya ağır geçiriyor yoğun bakımda çok yatan duyunca olmak daha mantıklı geldi , inşallah bebiş ve benim için iyi olur 🙏😇