EzgiGrsel Sonucu sımdı alabıldım doktora ancak yarın gösterebilcem ama merak edıyorum 13.6 sonuç ıyı mı acaba bılenlerden yorum alabılır mıyım
Oglununannesi EzgiGrsel ben normal idrar testi yaptırdım protein 1+ çıktı ne demek bilmiyorum ama protein var o kesin😦😕
Mucizemmm EzgiGrsel canım ben hamile değilken bendedebitti protein kaçağı vardı doktorum ciddi bişey olmadığını bol bol su tüketmem sağlıklı beslenmek gerektiğini söyledi ama hamilelikte nasıldır bilemiyorum doktorun seni aydınlatıcaktır 🤗
Mervesss Nili hamileligimi ögrendğimde idrar testinde cıktı sonra en ıyı sonuc 24 saat idrar toplamak
Mervesss EzgiGrsel benim 279 dedi 2.7 dıe de geciyor herlde tansıyonun yukselmedikçe sıkıntı yok dedi acaba senin 136 mi 1.36