Kızlar bebek için mobilya beğendim mağazadan alıcam İnternetten değil bu arada ama her girdiğim mağaza dedi ki coronadan ötürü falan 1 buçuk 2 ayı göze alın gelmesi için en kötü ihtimalle diyolar. Bana çok geç geldi zaten şuan 28+3 haftadayım. Sizin ne kadar sürede geldi mobilyalarınız merak ettim çok mu geç geliyor yoksa gerçekten en kötü ihtimali mi söylüyorlar