Betlpzk 33 haftalık gebeyim ve şimdiye kadar sadece 3 kilo aldım bebeğin gelişiminin iyi olduğunu söyledi doktor böyle bir durumla karşılaşan var mı
Ada92 Betlpzk 38+6 yım cuma doğumum var 7 kilo aldım gebelik diyeti yaptım şeker çıktığı için ama her zamanda doydum normalden daha fazla yedim hatta benım bebeğim zayıf 2.600 zor yaptık
Ozge2805 Betlpzk canım vücudunla alakalı bir durum çok normal çocuğun gayet iyiyse ki doktorun sıkıntı yok demiş 😊 ne güzel işte
Minaminisi Betlpzk 24. Haftadayım. 2 kilo aldım sadece, hatta 1 kilosu senin değil dedi doktorum. Bebek ve eş ağırlığı. Ama bebeğim 1 hafta önden gidiyo, gelişimi iyi çok şükür.