Nihalhs_ Selam bayanlar bu ay ben gibi çatlatma iğnesi yaptıranlarınız var mı sonucunu çok merak ediyorum
Dilek2016 Nihalhs_ 7 gün önce vuruldu iğne hem heyecanlıyım hemde hiç umudum yok karışık duygular içerisindeyim
Dilek2016 Nihalhs_ ben 10 gün önce vurdurdum 31 Ağustos da demin test yaptım öylesine dayanamadım çok silik çıktı https://www.hizliresim.com/mcw20c5 nasıl güzel Bi hismiş allahım 4 5 gün sonra yeniden görebilir iyim acaba
Mormenekse34 Been🙋♀️ 1 hafta var regle Allahtan hayirlisi🍀 Ne kullandiniz kac mm de vuruldunz igneyi
Nihalhs_ Mormenekse34 aynı benmde 1 hafta var belirti yok sık idrara cıkıyorum kasıkta ara sıra batma oluyor o kadar 19 ve 21 de vuruldum iğneyi sizde neler oldu
Nihalhs_ Dilek2016 aynı benmde o şekil 1 hafta oldu sabırsızım inşallah olur ümidimizi kaybetmeyelim kafamdan da atamıyorum ama 😃
Boncuk34 Bende bu ay çatlatma iğnesi yaptırdım 1 hafta var reglime sabırsızlıkla bekliyorum inşallah hayırlısı olur
Nihalhs_ Boncuk34 inşallah cnm benm de 1 hafta oldu sabırsızım yine sonuçlardan haberdar edelim birbirimizi inşallah olur istediklerimiz
derya45 Ben de 1 eylülde çatlatma iğnesi oldum 3 eylülde aşılamam oldu iğnenin etkisi ne zaman geçer acaba ?
Boncuk34 derya45 sizde nasıl bir etki yaptı iğne bende 31ağustosta yaptırdım hala kasıklarım ağrımaya devam ediyor hafif göğüs ağrıları var bel ağrısıda devamı ediyor
Nihalhs_ derya45 bende 4ünde yaptırdım 1 hafta var aşı 13 14gün sürüyor sanırsam kişiden kişiyede değişiyor tabi
derya45 Boncuk34 canım benim de adet olacakmış gibi sancım var bir de ara ara ama göğüslerim batıyor.Kasıklarımda batmalar oluyor sadece
Boncuk34 Dilek2016 canım bu uygulama da okuduklarıma göre birde araştırmalarıma göre 14 gün öncesinden test yapmak yanlış sonuç verebiliyormuş ilacın etkisi ile ama inşallah senin testin doğru sonuç vermiştir 🤲🏻
Dilek2016 derya45 valla etkisiyse de çok güzel Bi duygu inşallah böyle devam eder 12 14 güne etkisi bitiyor diyorlar kimi 15 gün diyor hayırlısı bakam
derya45 Boncuk34 canım inşallah vardır.Ne diyeyim allahım hayırlısını versin inşallah 🙏 Rabbim kucağımızı boş bırakmasın inşallah
Dilek2016 Boncuk34 biliyorum canım iğne vurulalı bende okudum hep ama Bir anda öyle yapmak istedim bir hoşuma gitti anlatamam rabiim isteyen herkese bu duyguyu yaşatsın hepimize Bi 5 günüm daha var diğer testi de o güne saklıyorum ☺️☺️