Mervesim canım ben her 2-3 günde bir kontrole gittim doktorum kordonun kan akımına baktı, kalp atışlarına tansiyonuna falan, kontrol altbda tuttu 2-3 gün 2-3 gün derken 37 yi gördük kolay olmadı yani. Bende hep hareketlerni gözlemledm azalma olursa kalp atışı düşmüş olabilir hemen hastaneye gitmek grek diye, ama şükür sorun olmadı doktorum yeterli strese sokmayalm artk dedi. Yani bunlara göre sen karar vermelisin doktorunla birlkte