Merhaba hanımlar bir süredir hastanede corona tedavisi görüyodum şükürler olsun evime geldim cumartesi karantinam bitiyor kan sulandırıcı iğne olmam lazım ama hastaneye gidemiyorum bu sekilde, 112 yle irtibata geç dediler.. 112 nin bu şekilde hizmeti var mı biliyor musunuz eve gelip iğne yapıyolar mi ?