Biannee1 Az önce nst çektirdim kızlar bebeğin kalp atışları yükselip düşüyor bu neyden oluyor birşey olur mu yaşayan var mı bilgi vermediler bana
Tosbiksmom Bebeğin kalp atışları sabit gitmesi kötü bir şeydir. Belli değerler arasında yükselip alçalması iyi olduğunu gösterir. Hem zaten sıkıntılı bir şey görürse doktorunuz, hemşireniz bilgi verir merak etmeyin😊
Tosbiksmom Biannee1 demekki sınırlardan farklı bir alçalıp yülselme olmuş olabilir, geçmiş olsun umarım sıkıntılı bir şey değildir 🙏🏻