DerinMavii Civilde set halinde wee nin görmüştüm ondan mı alsam diye düşündüm kararsızım bugün almayı düşünüyorum siz nerden aldınız kızlar?
bahtnurr1 DerinMavii emzik avent aldım tutma ihtimali yüksek diye biberon da weebaby süt sağma pompasınınki var herkes o yeterli belki gerek duymayacaksın diyor zaten