Yokys Yenidoganda bi hastanede topuk kani alınıyor ilk gün ikincisi saglik ocaginda arayn dediler ulasamiyorum gitme imkanim da yok kaçıncı gun gidiliyordu ikincisi için
Defne74 Yokys topuk kkanı bebek ilk haftalarında alınıyo diye biliyorum ama saglık ocagının araması lazım neden bu kadar sorumsuz oluyolar ki ya çogu kişi yi aramıyolar
Ozlemcyln Defne74 ikinciyi 5. Günde alıyorlar bizde şuan hastanedeyiz bugün 5 günlük oldu topuk kanı verdik
Defne74 Ozlemcyln bizi hep saglık ocagından ararlar öyle bişi olunca günü hesap etmemişim ilk kızımda