MMmerve_ Brisii bıkac gundur canım hıcbısey ıstemıyo oncesınde kalkıp delı gıbı kahvaltıda ne bulsam yıyodum:( sadece beyaz peynir ve cevız bı dılımde yesıl elma yıyebıldım ıstahım aksam cok oluyo daha 5haftalık hamıleyım
Yavrucuk07 Brisii 8 buçuk, hem oğlum kalkıyor 8 de,hem eşime kahvaltı hazırlıyorum, oyuzden hep beraber öyle erken yapıyoruz kahvaltımızı
metehaninannesiii Brisii 9.30 da ac karnina ilacumi icerim 10.30 da kahvaltıya otururum 9 ay bu sekulde düzenli yedim aksam yemegim 19.00 dir meyve saati 14.30 kuruyemis saati 20.00 dir
gbyalcin Brisii eşim 7 gibi uyanıp yürüyüşe gidiyor ben de 8.30-9 gibi uyanıyorum genelde. Tam o aralar da eşim geliyor. En geç 9.30 da kahvaltıya oturmamız lazım bizim eşimin sağlık problemlerinden dolayı 😅
bahtnurr1 Brisii 10.30-12.30 değişiyor ya 😂 eğer acıkmışsam bebek de acıkmıştır diyip kalkıyorum ha bide akşam bişeyler atıştırmışsam geç kahvaltı yapıyorum yoksa daha erken yani
Seross10 Brisii sabah 8de kan ilacımı içiyorum kahvaltımı yapmak 10 10buçuk oluyor 1-2 saat bekle dediler çünkü