gamzelihemsire Merhabalar, 6 haftalık olduk bezelyemle, mide bulantım başladı 3 4 gündür , yemek görünce midem bulanıyor mutfağa girince midem bulanıyor benim gibi olan var mı normal mi bu durumum
Haticecakirr gamzelihemsire çok çok normal bende öyleydim 12.haftadan sonra toparlanıyorsunuz genelde ben 14den sonra toparlanmaya başlamıştım koku hassasiyetim azalmıştı ondan önce yumuşatıcı sabun parfüm herşey burnuma kötü kokuyordu ama çok şükür geçti bir tek bulantım geçmedi 37 haftalığım 3 gün önce bulantı ilacımı bıraktım çok şükür şuan bulantım yok 🌸
Gzdde gamzelihemsire bnde 7 haftalıgım kendi evimde yemek aş yapamamaktan annemin evine geldim.hem mide bulantısı hem kokulardan tiksinmee.günde 1 sade soda içiyorum çok iyi geliyor mideme ☺️
Haticecakirr gamzelihemsire hemde nasıl o olmasa 9 ay nasıl geçerdi bilmem 3 gündür içmiyorum 37+5 haftalığım artık bırakmam gerektiğini düşündüğüm için bıraktım yalnızca bağımlılık yapıyor 🤷♀️
gamzelihemsire Gzdde ben de maden suyu içmeye başladım bir de tuzlu çubuk kraker yiyorum , bişey yiyemez oldum bunlarla günü geçiriyorum
gamzelihemsire Haticecakirr ben de alayım madem , doktorum önerdi ama etkili mi değil mi bilmiyordum , teşekkür ederim 🤗
Haticecakirr gamzelihemsire düzenli kullanımda etkisini kesinlikle görürsünüz 🌸birde gece yatmadan 2 adet alın gündüz alırsanız inanılmaz halsiz ve uykulu yapıyor kana geç karışıyor çünkü