Gmz93 Kizlar bebegim 33.haftadan beri bas asagi pozisyonda su an 36 haftalik hamileyim bi sikintimiz olmazsa doktorumla normal dogumu bekliyoruz ama benim merak ettigim su acaba bu haftadan sonra pozisyonu degisip de sezeryan olabilir mi korkuyorum ters donerse diye
Umudumm Gmz93 zannetmiyorum canım çok nadir dönen oluyormuş benimkide 33 de dönmüştü 38 deyim hala aynı
Ceylanyusuf Gmz93 kişiden kişiye değişir diye düşünüyorum canım inşallah rabbim bir sancı da kurtarsın bizi