Bsratpbs_ Kızlar adetim 2 gün gecikti normalde hiç gecikmezdi ama 2 gündür gelmiyor, bel karin ağrımda yok ama sağ böbreğim ağrıyor tabi hamilelik belirtisiyle alakası var mi yok mu bilmiyorum sizce ?
Mom3834 Bsratpbs_ madem regl gecikti test yapsanıza net sonuç çıkar 😊 üşütmüşsünüzdür böbrek ağrısı olmaz ama bel ağrır, belki beliniz ağrıyor olabilir mi
Bsratpbs_ Mom3834 bugün test alıyım bel ağrısı var ama çok hafif regl olacak mışım gibi değil teşekkürler 🤍
Neclam321 Bsratpbs_ bnm adette 3 gün kala çıkmıştı hemde erken gebelik testi deildi normal 5 liralık olanlardan 😀 rabbim gönlüne göre versin inşallah cnm 😍
Mom3834 Bsratpbs_ regl sancısı cekseniz bile hamile olabiliyorsunuz.. genelde öyle oluyor zaten :) hadi hayırlı haberlerinizi bekliyoruz
Merve_0109 Bsratpbs_ Benim 15 gün geçti öyle test yaptım bide sürekli addet olacak gibi sancı giriyordu belim falanda baya ağrıyordu öyle yani
ebruu19 Bsratpbs_ ben 1 gün gecikmeyle öğrendim testte kesin çıkar varsa..Rabbim gönlüne göre versin inşallah 🙏
Sehooo Bsratpbs_ bence hamilesiniz . Çünkü benimde öyleydi hıc gecıkmezdı günü gününe giderdi son tarihimde gecıktı dedım bekleyim 4 gün geçti erken gebelik testi yaptım ve 1 bucuk aylık hamile olduğumu ögrendim . Bence bekleme hemen yap :)
Bsratpbs_ Sehooo Sehooo inşâAllah öyledir yarına kadar beklicem kesin emin olmam lazım yarın yapicam Allah nasip ederse teşekkürler 🤍
Merve_0109 Bsratpbs_ Bende hep erken yapıyordum test hep olumsuz oluyordu o ay hiç kafaya takmafım 15 gün geçtiğini bile anlamdım farkında değildim baktım gelmiyor dedim canı cehenneme test yapacam ben yeter bı baktım çift çizgi şuan 25 haftalık olduk kızımla 😅Allah bu ay yüzünü güldürür inslahhh canim yüzünü