Zehrasvg34 Yamacin-Annesi ewet bende 20 haftada gittim ikincisi ne zaman bilmiyorum 1 ay sonra gel dediler ama bazıları 2 ay sonra diyor
Gizem5901 aysegulgeldi8 yok canım 2. Dozu dün oldum hafif bir agırlaşma var kolumda sadece 1. Dozdada öyle olmustu korkacak birşey yok bence vururken de acımıyor zaten :) sabahtam beri ev işi yapıyorum etkilemiyor normal hayatı.
[silindi] aysegulgeldi8 Kolunu üşütme sıcak tut ve hareket ettir masaj yap ben kolumu ısıtınca rahatladım canım inşallah agrımaz