EylulHifaa Kızlar bugün 2. dozumu vurdurdum çok ağrımaya başladı sizlerde de ikinci dozdan sonra ağrı oldu mu ve ne yaptınız ağrı hafiflesin diye bide banyo yapabiliyor muyuz yapamıyorsak ne kadar sonra yapabiliyoruz
[silindi] EylulHifaa ayy ben ilk dozu oldum dün şimdi kolumu kaldıramıyorum 😣 2 gün duş almayın dediler bana. Çok gecmis olsun bi gün sürer sanırım agrısı
Nimet16 EylulHifaa duş alıp almamakta sıkıntı yok ben 2. Dozumda da aldım hemşirede doktorda sıkıntı olmaz kolunun üstne yatma demişlerdi 1 hafta ağrır sızım sızım sonra geçecek
Sevgi979 EylulHifaa ben hugun ilk dozu oldum 1 gün banyo yapma dediler. Simdilik agrim sizim yok ama olmaz insallah