Gamzeoks normal dogum bende ıstıyorum fakat bebek buyudukce korkuyorum 😂 agzıma sezaryen lafını almazken esım dıyor bu sralar sezaryen olurum olmazsa dıye cok konusmaya basladın diyor 😂😂 oof napayımmmm yanıı saglıklı olsunda sezaryende olur demeye basladım artık 😁 annemde arıyor kızım az ye dıyo ben kepek ekmegı hıc tuketmedım 😁