Edali87 bende dis macununa elime surdugum kreme dikmat ederken sisen diseti apsem icjn bile antibiyotik almadan geciren ben x kategorisi bisuru ilac bisuru tehlike. olacagi varsa oluyor sıkma kendini alıştım ben
gebeliksekerim var 190 cikti tokluk 1 saat
diyet yap parmakseker olcumle olc duzelir duzelmezse de insukin baslarsin korkma dedi endokrin doktorum dun bukadindoguncjlar cok korkutuyo insulinicjn dedj zzaten insulin e gelene kdr x kategori ne ilaclar aldim