21+1 🍌 olduk😍 Mide yanmaları oldukça artmaya başladı. Çok şükür 7. haftamda başlayan bulantı ve kusmalar 16.haftama kadar sürdü ve bitti. Belki bir kaç hafta sonra yine başlar mı bilmem ama şimdilik her şey yolunda. Meyve filan bol bol tüketiyorum, en çok acılı, ekşili, baharatlı şeyler canım çekiyor. Ama baharattan dura bildiyim kadar uzak duruyorum. Bol su içiyorum. İştahım henüz tam olarak düzelmedi, patates harici hiç bir şey yemiyorum. Bu ay sonu detaylı ultrasona giricem, heyecanlıyım, yüzünü filan merak ediyorum, doktordan renkli ultrason fotusunu rica edicem, özele gittiğim için eminim verecek. Acaba kime benziyor, annesinin tosbiği🐢🥳😍