ruveyda14 Kızlar Pazartesi gitcem ama açılma yok sancım ypk doktor bekletmek istemiyorum dedi suni verecek açılma olur mu bebek aşağıda ama kafası girmemiş tam ne yapmam lazım ya suni ya sezaryan yani
Cicekkiz1 ruveyda14 inşallah açılmanız olur çabucak ve sağlık sekile yavrunuzu kucagınıza alırsınız😊🤲 ben de aynı durumdaydım ne açılma ne sancı. Sabah 10.30 da suni sancıyı vermeye başladılar. 19.37 de oğlum kucagımdaydı çok şükür. 🤲 Size de hayırlı güzel doğumlar diliyorum 😍