birmavihikayesi Kizlar 32.3 günlük hamileyim dünden beri bebeğimi sadece iki kez hissettim oda çok çok yavaş bir şekilde bir sürü şey denedim hareket etmedi bu haftada normal mi En yakın Hastane buraya 2 saat uzaklıkta gitmelimiyim
balbocegim27 birmavihikayesi doktor pazartesi günü bana 2 satte bir kendi belli etmeli günde 10 kez de tekme atmalı eger azalma olursa gel dedi tatlı yiyin su için solunuza yatin ortam da biraz karanlık olsun bakalım hareketlenecekmi
talhanin_annesi birmavihikayesi bende 33 haftalık hamileyim canım geçen gün aynısı bendede oldu tatli yedim hicbiir sekilde haraket etmedi ama ondan bir gün once temizlik yapıp kendimi çok yormustum dinlendim güzelce sonrasinda tüm gücüyle tekmelere devam etti 🤭 siz yinede kendinizi bilirsiniz hastaneye gitmeniz gerekiyorsa mutlaka ihmal etmeyin.
Mirzamm21 birmavihikayesi korkma cnm hareket azalması oluyor son aylarda hareket edecek yeri kalmıyor çünkü bende yaşıyorum bazen hiç hareket etmiyor
birmavihikayesi balbocegim27 Hepsini yaptım hiç hareket etmedi Dün sabah bir defa Bu sabah bir defa hareket etti Normal de kıpır kıpır di hiç yerinde durmazdi korkuyorum artık
balbocegim27 birmavihikayesi o zaman bi hastaneye git 32. Haftada bu kadar hareketsiz olması normal değil galiba
birmavihikayesi talhanin_annesi Yarim saat falan ugrasim tatlı yiyorum simdi hareket etmezse gene gidicem
NurCeren00 birmavihikayesi sırtını dönmüş olabilir. Ben hissetmiyorum diye gittiğim zaman doktor sırtı dönük ve ayakları aşağıda. Pozisyon kaynaklı hissetmeyebilirsin demişti.
Baharmm16 birmavihikayesi lütfen beklemeyin hastaneye gidin en iyi doktorunuz bilir gerisi boş bakılır edilir sorun varsa önlem alınır kimseyi dinlemeyin gidin her bebek her beden farklıdır unutmayın