ZZeynepP1903 20 ile 24 arası yapılıyormuş. Bende suan 18+4 günlük hamileyim ekimin 2 sine randevu aldım bakalım 🤲🏻
Papatya17 ZZeynepP1903 her şey çok güzel olur umarım ❤️ hepimiz bebeklerimizi sağlıkla kucağıma alırız insalalh 🌹
ZZeynepP1903 Papatya17 14. Hafta ikili teste girdigimde kız demıstı doktor 18 haftalıkken de kendı doktoruma gıttım oda kız dedı degısmezse kız insallah 🤗
ZZeynepP1903 Papatya17 amin amin Allah razı olsun cümlemizin insallah 🤲🏻 Valla bilmiyorum ki bazıları detaylıda degisiyo diyor ama hayırlısı artık 🤗