Haftamız çok yakındı diye hatırlıyorum. Ben 38+2yim. Dünden beri sancı çekiyorum sabah doktora gittim 2 cm açıklık 120lerde sancı çıktı. Doktor yatış versem de yapacak bişey yok sancıyı çekeceksin istersen yatırayım dedi. Ben de evde olmak istedim o süreçte. Bugün yarın gelir diyor bana çünkü sancı hiç gitmiyor. Açılmayı arttırmak için bişeyler yapıyorum işte. Senin de gelir inşallah en kısa sürede hayırlısıyla🙏🏼