Kızlar merhaba 37 hafta 5 günlük gebeyim. Son 1 haftadır vücudumda aşırı derecede kaşıntım oluyordu geceleri uyumayacak kadar. Dün kontrolüm vardı kan tahlili verdim sonucum bugün çıkmış değerim yükselmiş. Sonucumu perşembe günü göstericem ama bebeğim konusunda endişeleniyorum. Okuduğum kadarıyla bu durumda olanları hemen sezeryana alıyolarmış sizlerin başına böyle bir durum gelen veya çevresinde böyle bir durumu yaşayanlar varsa sonucu ne oldu?