imran2334 Merhabalar, doğum sonrası korse kullanan var mı aranızda nasıl bir korse ve hangi markaları tercih ettiniz acaba?
Nihal42- imran2334 ptesi spinal sezeryan ile doğum yapıcam doktoruma sordum hemen korse takıcaz dedi owli korse aldım bende
Nihal42- Gizmom bele sarmalı korse aldım. Doktorum onu önerdi. Ameliyat yerini tutacağı in hareket etmekte de rahat edersin dedi. Açıkçası bende göbek kalsın istemediğim için sıcak baktım bu fikre
Guley_ Benim 19 gün oldu evde kendim sardım şimdi korse tayt ve korse sipariş verdim onları takmaya başlıcam