Fener1608 Yarenheybeli İlk sırada ki karamı karıştırdı ama ötekileri normal canım ne için yaptırmıştın bu testi
edb06 Yarenheybeli estradiol düşük sadece biraz onun dışında her şey normal. Lh, fsh tan yüksek çıkmış ama pkos diyecek kadar da değil. Doktor neden öyle dedi anlamadım. Onlar daha iyi bilir ama
umudumvar2 Yarenheybeli ama referans değerleri içinde doktorun daha iyi bilir canım nedenini sordun mu
umudumvar2 Yarenheybeli adet düzensizliğin varsa iyi gelir canım doktorlar sitesinde doktora soru sor kısmından bir kadın doğum uzmanına at başka doktor görüşü de alabilirsin
Cananyildiz Yarenheybeli estradiol düşük ama onun icin bsy vermemiş size galiba veya siz niye diye sormadnz mı