Kbrasayg merhabalar batın ismini bende koyucaktim ancak yuce allahin ismi oldugu icin basija abdulbatin olmadan konulmasi uygun degilmis kendim edebiyat ogretmeniyim eski ansiklopedilerden islam trihinden arastirdim bu sonuca ulastim sizinde bilginiz olsun istedim abdul kulu anlamina gelmekteymis batın ise baska bi anlama