Pnr_kndrli42 Merhaba anneler 20+1 Haftalık hamileyim Hamileliğimin Sonlarına doğru yani karnım çok büyüdüğü zaman fotoğraf çekimi yapmak istiyorum Fotoğraf çekimi yapanlar varmı ? Kaçıncı haftada yapmalıyım 💙
evetbenavukatiyim Pnr_kndrli42 Bende istiyorum. Aralıkta doğum yapacağım ama en güzel ekim - kasım gibi yapraklar dökülmüş sonbahar dışarıyı kartpostala çevirdiği zaman olur diye düşündüm
leyer Pnr_kndrli42 32.hafta da yaptırmıştım ilerleyen zamanlarda bence zor oluyor o zaman bile zordu benim için.